czwartek, 7 kwietnia 2016

Planuje wakacje

W końcu przybyło moje upragnione lato. Wciąż muszę chodzić do swojej pracy, jednakże zaczynam ostatnio rozmyślać o cudownych wolnych chwilach. Urlop wzięłam na początek przyszłego miesiąca, także już za parę chwil będę w stanie w końcu wypocząć. Swoje wczasy zorganizowałam tak, że jestem przekonana, iż będą one niesamowitą przygodą!



Początkowo ze znajomymi chcieliśmy wyjechać do obcych miejsc. Każdego roku stawiamy na Chorwację, która w ogóle mi się nie nudzi, jednak w tym roku woleliśmy spróbować czegoś zupełnie nowego. A jeśli odwiedzilibyśmy bałtyckie morze? Przecież Bałtyk także jest naprawdę ciekawym miejscem, a odpoczynek nad nim nie musi oznaczać zawsze leniuchowania na piasku. Przy tym obecnie nie pragnę jakoś wyjeżdżać ze mojego państwa, bo martwi mnie to wszystko, co dzieje się na świecie. Chcę przeczekać ten ciężki etap w swoim bezpiecznym kraju.





Urlop przeżyję więc gdzieś nad polskim morzem. Nie będę jednak przebywać w luksusowym, czterogwiazdkowym apartamencie, ponieważ postanowiliśmy znaleźć sobie miejsce na polu namiotowym. Wyruszamy z własnymi namiocikami i karimatami, zakładamy obóz, a następnie robimy sobie prowizoryczną szkółkę przetrwania. Zamierzamy wziąć minimalną kwotę pieniędzy i postarać się spędzić wspaniałe wczasy niskim kosztem. Zamierzamy kąpać się, opalać się, maszerować oraz odwiedzać co ciekawsze okolice, za co praktycznie nic nie zapłacimy.
Jestem tak rozentuzjazmowana całym planem, że już odliczam dni do mojego wypoczynku. Będziemy podróżować koleją, tak więc sama podróż będzie całkiem ciekawa, gdyż ostatnim razem jechałam tak kilkanaście miesięcy temu. A najważniejsze jest to, iż nareszcie będę mogła przeżyć więcej czasu z najlepszymi przyjaciółmi. Ubóstwiam ich wszystkich, tak więc nasze wczasy z pewnością się udadzą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz